اس ام اس غمگین تنهایی جدید
وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

اس ام اس غمگین تنهایی جدید


تنهایی ات را از تو گرفتم ، در خنده هایم شریکت کردم ،
نگفته بودی بازرگان عشقی ، من از کجا می دانستم سود من تنهاییست
::
::
تنهائی چیزی است که آدم از دستش برمی آید امّا . . .
از پسش بر نمی آید . . .
::
::
چه تفاوت عمیقی ست بین تنــهائی قبل از نبودنت !
و تنهایی پس از نبــودنت . . .
::
::
زیادى خوبى نکنید !
انسان است ، فراموشکار است . . .
از تنهایى اش که در بیاید تنهایى ات را دور میزند ، پشت مى کند به تو ، به گذشته ، حتی روزى میرسد که به تو میگوید : شما . . . ؟
::
::
میدونستید چرا خیلی از ما ها تنهاییم ؟
چون حوصله اسباب بازى شدن نداریم . . .
::
::
مثل آن مسجد بین راهی تنهایم
هرکس هم که می آید می شکند . . .
هم نمازش را هم دلم را و می رود
::
::
گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم !
حتی برای “ تو ” که سالها منتظر در زدنت بودم . . .
::
::
تنهایى ، با ارزشه !
چون خالی از انسانهاى بى ارزشه . . .
::
::
تو اگر میدانستی که چه زخمی دارد خنجر از دست رفیقان خوردن . . .
از من خسته نمیپرسیدی که چرا تنهایی . . .
::
::
تلنبار تنهایی . . .
با شگفتی به تماشای گریه ام منشین . . . !
چیزی نیست . . .
تنها ، ترانه ای باریک در تلنبار تنهایی ام ترکید . . .
::
::
تنهایی فقط تنبیهی است برای روزهای دوست داشتن او !
::
::
تنهایی از ” جُـذام ” هم بدتره !
توی صف نانوایی هم صف یه دونه ای ها جداست !

::
::

چه زیباست خیالی که تو را از آن همه فاصله می آورد به کلبه ی تنهایی ام . . .
::
::
قشنگترین اتفاق ذهنم حادثه ی شنیدن صدای تو بود . . .
چقدر تنهایم وقتی گاهی کم می شوی . . .
::

اس ام اس تنهایی و غمگین
::
خیابانهای تنهایی دلی ولگرد میخواهد و اوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد
برایت مرده بودم تا برایم تب کند قلبت . . .
ولی حتی نپرسیدی دلت همدرد میخواهد ؟
::
::
زندگی چرخش واژگان است ، یکی به جرم تفاوت تنهاست ، یکی به جرم تنهایی متفاوت
::
::
تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم
تنهایی را دوست دارم زیرا که خداوند هم تنهاست
تنهایی را دوست دارم زیرا انتظار کشیدنم را پنهان خواهد کرد . . .
::
::
تنهایی من ، همان انتظارم است
و انتظارم، همان عشق !
و عشق تنها بهانه ی بودنم !
بی بهانه ام نکن . . . !
::
::
تنهایی گاهی وقتا تقدیر ما نیست !
ترجیح ماست . . .
::
::
رابطه هایی که تنهایی دلیل شکل گیری شون می شه ، عاقبتشون دوباره تنهایی می شه…
::
::
وقتی حالت بده روحت بی پناهه / میبینی هر کاری کردی اشتباهه
وقتی به جز شب هیچ رنگی توی نگات نیست / وقتی کسی اندازه تنهاییات نیست
::
::
چه کسی می داند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی ؟
چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ؟
پیله ات را بگشا تو به اندازه ی یک پروانه زیبایی
::

بهترین متن های تنهایی و غمگین
::
همیشه نمی توان زد به بیخیالی و گفت :
تنها آمده ام ! تنها می روم !
یه وقتایی حتی برای ساعتی یا دقیقه ای کم می آوری !
دل وامانده ات یک نفر را می خواهد !
اه لعنتی دوست داشتنی . . .
نه میتونی بگذری . . .
نه میتونی . . .
::
::
نمی دانم دوستش دارم یا نه ؟!
با هم قدم میزنیم
با هم میخوابیم
دلم که میگیرد ، آغوشش را باز می کند و بر گونه هایم بوسه میزند
اما نمی دانم دوستش دارم یا نه ؟!
” تنهاییم را ”
::

دلنوشته های تنهایی و غمگین
::
نه از تنهایی می ترسم !
نه از تنها ماندن !
ترسم از تنها بودن در کنار دیگری است . . .
::
::
تنهایی قشنگ‌ ترین حس دنیاست . . .
چون برای داشتنش نیاز به هیچ کس نداری . . .
::
::
شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی کسی رو نداری که بهت فکر کنه !
اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی . . .
::
::
چه نامردانه است انسانی را دنبال خود کشیدن ، عاشق کردنش
و در اوج تنهاییش رها کردنش و گفتن اینکه :
دیگر تو را نمیخواهم . . .
::
::
تنها کسی که تنهات نمیزاره خودتی ؛ با خودت دشمنی نکن لطفا . . .
::

مجموعه جدید اس ام اس تنهایی
::
بر عکس پول هایم زندگیم گوشه دارد ، همانجا که همیشه تنها مینشینم !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 191
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 198
بازدید ماه : 1172
بازدید کل : 395340
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1